dieta radom

Powiedzmy sobie szczerze, ostatnio na 艢wiecie nie dzieje si臋 za weso艂o. Pandemia, kryzys na granicy z Bia艂orusi膮, a teraz jeszcze konflikt na Ukrainie. Dlatego pomy艣la艂em, 偶e w ostatniej cz臋艣ci zaprezentuje dzie艅 relaksu, kt贸ry sami sobie mo偶ecie sprezentowa膰 i to niewielkim kosztem! Inspiracj膮 do poprzednich dw贸ch wpis贸w oraz tego jest ksi膮偶ka El偶biety Libiszewskiej-Kindler

"Ajurweda przewodnik po zdrowiu i urodzie " Wg. Autorki "Tw贸j Dzie艅 Relaksu" znacz膮co poprawi samopoczucie i doda energii conajmniej na ca艂y nast臋pny tydzie艅.

 

Przygotowanie: Dzie艅 przed "Twoim Dniem Relaksu" usu艅 z pokoju wszystkie rzeczy, kt贸re mog膮 Ci przeszkadza膰 i rozprasza膰, a zostaw to co cieszy Twoje oko np. 艣wie偶e kwiaty. Wywietrz dok艂adnie wszystkie pomieszczenia w mieszkaniu. Przygotuj olejek do masa偶u, lub np. olejek eteryczny wymieszany z oliwk膮 do cia艂a.

 

Przebieg dnia:

 

1. "Tw贸j Dzie艅 Relaksu" rozpocznij od razu po przebudzeniu masa偶em brzucha, na le偶膮co. Zataczaj膮c ko艂a, od wi臋kszych, do coraz mniejszych. A偶 poczujesz przyjemne ciep艂o.

 

2. Wypij poranny nap贸j: wod臋 ze 艣wie偶ym sokiem z cytryny i 艂y偶k膮 miodu.

 

3. Nast臋pnie masuj ca艂e cia艂o Twoim przygotowanym olejkiem oko艂o 15 minut. Potem we藕 prysznic i wsmaruj w sk贸r臋 krem od偶ywczy. Wspaniale nada si臋 aloesowy. 

 

4. Po prysznicu usi膮d藕 lub po艂贸偶 si臋 w cichym miejscu i na kilka minut skup na samym oddechu. Zrob tak膮 swoj膮 ma艂膮 medytacj臋 - pooddychaj spokojnie i powoli i wycisz wszystkie my艣li.

 

5. Zjedz zdrowe 艣niadanie (np. z przygotowanej diety kt贸r膮 od nas dosta艂a艣 )

 

6. Po 艣niadaniu czas na spacer. Oko艂o godziny, w miejsce kt贸re lubisz, bez po艣piechu. Ma to by膰 spacer kt贸ry sprawia przyjemno艣膰.

 

7. Do obiadu po艣wi臋膰 ca艂y czas na czynno艣ci, kt贸re kochasz, jakie艣 hobby, co艣 co poch艂ania Ci臋 ca艂kowicie i daje du偶o rado艣ci. Tu偶 przed obiadem wypij wod臋 ze 艣wie偶ym imbirem i kminkiem( b艂yskawicznie przyspiesza trawienie). Zjedz lekki obiad najlepiej wegetaria艅ski.

 

8. Po obiedzie po艂贸偶 si臋 na kanapie i pos艂uchaj przyjemnej relaksuj膮cej muzyki.

 

9. Teraz czas na d艂u偶szy spacer w miejsce gdzie jest du偶o zieleni, albo kt贸re po prostu bardzo lubisz. Chod藕 tak bez celu popijaj膮c wode lub herbat臋. Obserwuj przyrod臋, u艣miechaj do napotkanych ludzi i celebruj ten czas.

 

10. Po powrocie przygotuj ciep艂膮 k膮piel. Napu艣膰 wod臋 do wanny. Dodaj zi贸艂 takich jak lawenda, rozmaryn lub mleko i mi贸d.

 

11. Po odpr臋偶aj膮cej k膮pieli z 1/2 banana, 1/4 awokado i 1 艂y偶ki jogurtu sporz膮d藕 maseczk臋 i wsmaruj dok艂adnie w twarz. 

 

12. Znowu po艂贸偶 si臋 lub usi膮d藕 w cichym i wygodnym miejscu. Pos艂uchaj odpr臋偶aj膮cej muzyki i skup na swoim oddechu.

 

13. Autorka ksi膮偶ki radzi, aby "Tw贸j Dzie艅 Relaksu" zako艅czy膰 kolacj膮 sk艂adaj膮c膮 si臋 z pieczonych ziemniak贸w z rozmarynem i sa艂atk膮 ze szpinaku i pomidor贸w.

 

 

 

12 marca 2022
AJURWEDA - CZYLI RELAKS W TYCH TRUDNYCH CZASACH - CZ臉艢膯 3 馃槍馃泙馃巵馃拰

B L O G

dieta radom

tagi: dietetyk radom, dieta radom, odchudzanie radom

OFERTA

OPINIE

BLOG

dietetyk radom

O MNIE

dietetyk radom
dietetyk radom
dietetyk radom
dietetyk radom

STRONA G艁脫WNA

KONTAKT

dietetyk radom

PHOTOS: ZDJ臉CIA GOOGLE,

LUB ZBIORY W艁ASNE

TEN BLOG JEST ZA DARMO I POWSTA艁 TYLKO Z MI艁O艢CI DO DIETETYKI

Dietetyk Radom

KLIKNIJ I ZOBACZ INNE

ARTYKU艁Y NA BLOGU

Kliknij i odbierz darmow膮 wizyt臋

ZAM脫W DIET臉 ONLINE W PROMOCJI