PHOTOS: ZDJĘCIA GOOGLE,

LUB ZBIORY WŁASNE

dieta radom

Problemem dzisiejszych czasów nie jest brak informacji - lecz ich nadmiar.

Mamy właściwie nieograniczony dostęp do różnego rodzaju środków w jaki sposób osiągnąć szczupłą sylwetkę. Niestety na przeciw temu mamy statystykę, która pokazuje, że w roku 2025 otyłość dotknie 1/4 ludzkości na całym Świecie. Zaś w Polsce na obecną chwilę 60 % populacji ma nadwagę lub otyłość. To smutne, że mając tyle narzędzi i rozwiązań w dalszym ciągu nie potrafimy z nich korzystać w taki sposób aby osiągnąć pożądany efekt. Naszym zdaniem najlepszym rozwiązaniem aby sobie pomóc jest oczywiście udać się do specjalisty. Zanim jednak przyjdziesz do nas na wizytę, może są jakieś triki, które możesz zastosować aby chociaż zatrzymać gromadzącą się tkankę tłuszczową? Z przyjemnością przedstawiamy niektóre z nich:

 

1. Uprość proces. Wcale nie musisz jeść SuperFoodów typu acerola, chlorella, jagody goi czy nasiona chia aby mieć doskonałą sylwetkę. Jeśli skupiasz się tylko na tym aby jeść jak najwięcej zdrowych rzeczy to umyka Ci to, że odchudzanie to przede wszystkim matematyka. W większości przypadków to deficyt kaloryczny Cię odchudzi - a na pewno nie jakiś modny w danej chwili produkt.

2. Zacznij się ruszać. I nie mamy tutaj na myśli maratonów, ale po prostu dodanie do swoich codziennych czynności dodatkowych aktywności.Dla wielu trening sam w sobie jest nudny, ale uwierzcie nam - Serial na Netlixie smakuje tak samo dobrze jeśli zamiast leżeć na kanapie podczas oglądania - pojeździsz na rowerze stacjonarnym. 

3. Ogranicz przetworzone produkty. Zrób to dla siebie i dla swojego portfela. Posiłek, który przygotujesz w domu jest średnio 2-3 razy tańszy od tego zjedzonego na mieście. Dodatkowy bonus to przeświadczenie, że masz kontrolę nad wszystkim co zjadasz.

4. Unikaj głodówek. Chyba, że chcesz dużo i szybko przytyć - to głodówki są dla Ciebie najlepszą opcją. Głodówki są błędnym kołem odchudzania - czyli podczas głodzenia spalamy swoją masę mięśniową, zwalniamy metabolizm, żeby za kilka tygodni przybrać na tkance tłuszczowej. Brr zdecydowanie nie polecamy.

5. Wyeliminuj kompulsywne podjadanie. Ludzie w większości przypadków nie tyją od swoich codziennych posiłków, ale tego co znajduję się pomiędzy nimi. Słodkie przekąski są po prostu smaczne dlatego chętnie sięgamy po nie w przypadku spadku nastroju. Z punktu neurobiologii robimy to aby zwiększyć poziom dopaminy czyli neuroprzekaźnika regulującego nasz nastrój. Pamiętaj jednak, że istnieje cała masa innych sposobów aby poprawić swój nastrój. Na pewno każdy z nas ma takie sposoby! Twoim zadaniem domowym na dzisiaj jest wypisać na kartce 10 takich "poprawiaczy nastroju" - tylko niech to nie będzie jedzenie ani picie! Połóż tą kartkę w dobrze widocznym miejscu i sięgaj ilekroć tylko czujesz ochotę sięgnięcia po niezdrową przekąskę. :) Może to będzie ulubiony utwór muzyczny, albo telefon do dawno nie widzianej koleżanki lub gorąca kąpiel z olejkami zapachowymi. Znajdź coś dla siebie.

Mamy nadzieje, że nasze sposoby okażą się przydatne. Pamiętaj również, że najprostszym "trikiem" jest złapanie za swój telefon i umówienie się do nas na wizytę - wtedy to my się już wszystkim zajmiemy :)

Dietetyczne pozdrowienia !

 

Dietetyk Radom
14 października 2019
KILKA PROSTYCH TRIKÓW ŻEBY SCHUDNĄĆ. 
ZRÓB TO I ZOBACZ RÓŻNICĘ!

KLIKNIJ TUTAJ I ODBIERZ SWOJĄ DARMOWĄ WIZYTĘ :) 

dietetyk radom

KLIKNIJ I PRZECZYTAJ OPINIE NA MÓJ TEMAT 

dieta radom

BLOG

dieta radom
dietetyk radom

KLIKNIJ I ZOBACZ POZOSTAŁE WPISY NA BLOGU

tagi: dietetyk radom, dieta radom, odchudzanie radom

OFERTA

OPINIE

BLOG

dietetyk radom

O MNIE

dietetyk radom
dietetyk radom
dietetyk radom
dietetyk radom

STRONA GŁÓWNA

       Kliknij i odbierz darmową wizytę

dietetyk radom

KONTAKT

dietetyk radom

       Zadzwoń: 668 - 000 - 840

dietetyk radom